2014. április 29., kedd

06. Chapter

Louis
A tervem Eleanor meghódítására mondhatni, egyszerű de nagyszerű. Nincsenek komoly szándékaim, csak meg akarom ismerni. Mivel segítünk Heidinek, egyre gyakrabban láthatom. Igaz, eddig nem beszélgettünk túl sokat, beértem a látványával is, de most, ideje végre megismerkednünk. A közelébe kerülnöm nehé, elég zárkózott és nem nyílik meg könnyen. Minden gondolata a barátnőinek való segítés körül forog. Végülis, ezért van itt. De bőven van még időm, és eddigi tapasztalataim során nem lesz nehéz leimádkoznom a bugyiját. Viszont amíg ez nem történik meg addigis ott van nekem Melody. Igazán szerencsés lány, már vagy két hete a barátnőm. Nem is tudom miért. Nincs benne semmi különleges, talán a tudat, hogy a suliban már nem sok csaj maradt aki még nem járta meg az ágyam. Lényegtelen, ha majd Eleanort befűztem, őt is dobni fogom. Nem volt sok időm Elre gondolni, mert ahogy már napok óta a megszokott időben mentünk Heidiékhez. De ez egy kitűnő alkalom mindanyiunk számára. Harry élvezheti Fay társaságát, Liam csodálhatja Averyt, Niall Summerrel lehet, Zayn és Heidi kölcsönösen imádhatják egymást, én pedig végre igazán megismerhetem Eleanort. Oké, hát a tervem remekül halad. El kedves és okos lány, azt hiszem előre látta a szándékaimat, ezért kicsit elutasító volt velem, de az idő haladtával egészen megkedvelt. Mondhatni olyanok vagyunk, mint a tűz és a víz.
De azt hiszem, ez vonz benne a legjobban. Mindazok ellenére, hogy teljesen különbözünk, még senki nem értett meg ennyire. A végén még egy hónapnál tovább lesz a barátnőm. Ami a többi lányt illeti, őket is kezdem megkedvelni, csakúgy mint a srácok. Komolyan, úgy érzem mindenkinek bejön valaki. Csak Eleanorban nem vagyok biztos, rejtélyes, nem nyílt meg túl könnyen és még így sem mondott sok mindent magáról, de nekem ez elég volt ahhoz, hogy tudjam, valaki nagyon megbántotta a múltban. Kicsit félek mi lesz akkor, ha majd dobom őt, remélem nem kerül teljesen a padlóra, mert tényleg kedvelem, de nem tervezek hosszú távra.
Heidi
Jaj, minden tökéletes. El sem hiszem, hogy ennyi új barátom van. Dean elmehet a fenébe. Nem számít milyen erős, vagy, hogy milyen jó csapata van. Épp elég erősek vagyunk, hát ha még a farkasok is segítenek. Magamnak is félek bevallani, de tudom, hogy élvezni fogom amikor megölhetem Deant. Rengeteg vegyes érzelem kering bennem mostanában. Nagyrészben szeretet. Ami jó érzés, mert idáig csak Emmát szerettem, és most rakás ember - vagy inkább természet feletti - van, akit szerethetek, egyiküket kelleténél kicsit talán jobban. Zayn nagyon kedves velem, először azt gondoltam, hogy hátsó szándékai vannak, de ma már tudom, hogy ilyesmiről szó sincs. Képességeimnek köszönhetően, tudom mi jár a fejében, így azt is tudom, hogy úgy érez mint én, ami nagyon boldoggá tesz. Ami viszont elszomorít az Louis. Nem tisztességesek a tervei Eleanorral, érzem, hogy nagyon meg fogja bántani, de én ezt nem hagyhatom. Viszont nem avatkozhatok bele, ez kettejük dolga, mégis muszáj figyelmeztetnem Eleanort, mielőtt újra komoly lelki fájdalmai lesznek. Nem tudok sokat arról, hogy mi történt vele, azt viszont igen, hogy hasonló eset volt mint ami Louis elméjében lezajlott. Fel kell készítenem.
-Heidi, nyugodj meg. Pontossan tudom mire készül - Eleanor kedvesen mosolygott rám.
-Tudod? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Igen. Louis pontosan az a fajta srác, akit nekem messziről el kell kerülnöm -keserűen mosolygott rám.
-El, én úgy sajnálom, nem akartalak megbántani - Eleanor szemei könnyektől csillogtak. Nem mozdult, csak meredt maga elé. Olyan volt, mintha újra átélné a múlt eseményeit.
-Te nem tettél semmit, csak nehéz elhinni, hogy mindegyik fiú ki akar használni -szép arcán egymás után folytak a könnyek, és én tudtam, hogy ez az ami valójában zavarja.
-Eleanor, hidd el, te nagyon szép, okos és kedves lány vagy. Nem hiszem, hogy mindegyik fiú így tekintene rád. Sőt, a suliban az összes pasi a lábaid előtt hever, fogadok van köztük olyan akinek komolyak a szándékai - megnyugtatta az amint mondtam, majd egy gyors mozdulattal letörölte a könnyeit, tett felém egy lépést és megölelt.
-Köszönöm - suttogta.
-Igazán nincs mit El - öleltem vissza.
-De mit mondjak Louisnak? Megígértem neki, hogy a holnapi napot vele töltöm - aggodalmasan nézett rám, mint aki fél a következményektől.
-Ne mondj semmit, csak menny el, érezd jól magad, és ha nyomul rád egyszerűen mond meg, hogy csak barátnak tartod - ez tűnt a legjobb tanácsnak, habár tudtam, hogy Eleanor vonzódik Louishoz. Remélem nem fog rosszul elsülni a dolog.
-Igyekszem Heidi, de nagyon jól tudod, hogy nem fog olyan könnyen menni. Azthiszed erre még nem gondoltam? - szarkasztikus hanglejtéssel és arckifejezéssel nézett rám. 
-Oké, nincs jobb ötletem, nem kerültem még hasonló esetbe sem - El arca megfizethetetlen volt, mint aki alá írta a halálos ítéletét. Vagyis hasonló dolgot tett, egy teljes nap egy fiúval aki ki akarja használni és akibe nem mellesleg szerelmes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése