2014. április 17., csütörtök

04. Chapter

Napról napra erősebb vagyok, a félelemnek már csak egy halvány szikrája él bennem, amit előbb vagy utóbb ki fogok irtani magamból. Most, hogy a farkasok is itt vannak, még jobbnak érzem az esélyeinket. Ráadásul összebarátkoztam Summerrel, nagyon szeretni való lány. De nem ő az egyetlen akivel jóban lettem. Egy pocséknak induló napon kedveltem meg Niallt. Azóta a nap óta nagyon jóban vagyunk, sőt, Fay, Avery és Summer mellet ő segít a legtöbbet. Rengeteg időt töltünk együtt, aminek persze a barátnője nem örül. Nem csípem azt a csajt. Szereti Niallt, kedves és rendes, de valami aggaszt benne, mintha csak magának akarná újdonsült barátomat. Summert szintén imádom, megtaláltuk a közös hangot, Fay is kedveli és remélem Averyvel is jóban lesznek. Most nálunk lakik leválva a falkájától, akik az erdőben tanyáznak. Persze megszokta őket látogatni mint például ma is. De Niall átjön aminek örülök, szeretnék minnél többet megtudni róla.
-Ezt nem mondod komolyan? -kérdeztem hitetelenkedve mégis mosolyogva Niall történetének hallatán.
-De igen, pontosan így történt. -nevetett fel. Mivel Niall tűz elemü vámpír ezért a képessége a tűzhöz van kötve, ami a tűz irányítás. Amikor még kezdő volt nem tudta uralni az erejét, ezért sok vicces története van. Most éppen azt mesélte hogyan gyújtotta fel az apukája haját. Már órák óta itt van és a percek egyre gyorsabban szaladnak, szinte meg sem akarnak állni, mintha valami üldözné őket. Fél óra múlva Summer hazaért, ugyan Niall csomószor volt már nálunk de még egyszer sem találkoztak.
-Heidi! -kiabált barátnőm.
-Igen? -ordítottam vissza.
-El sem fogod hinni amit mesélni akarok -lett egyre élesebb a hangja, mivel már az ajtóm elött állt. Amint belépett észre vette a barátomat, én pedig gyorsan bemutattam őket egymásnak, de Niall olyan furcsa volt, egyik percről a másikra megváltozott.
Niall
Amint megláttam Summert a lélegzetem is elakadt, azonnal beleszerettem. Tudom nem helyes ilyet még csak gondolnom sem, de nem tehetek róla, abban a pillanatban egyáltalán nem érdekelt Emily, az, hogy már jó ideje a barátnőm, hogy elvileg az életemnél is jobban szeretem. Ez  az elméletem teljesen megdőlt, leomlott mint egy vár amit az ellenség romba dönt. Gyönyörű fekete haja, fehér bőre és kedves mosolya volt. Tudtam,hogy vérfarkas és régebben azt gondoltam soha nem tudnék beleszeretni egy ilyen lénybe, noha semmi bajom nincs a farkasokkal, de ez a lány egyszerűen levett a lábamról. Nem ismertem, nem tudtam róla az ég adta világon semmit, mégis olyan érzésem volt mintha mindent tudnék róla, mintha őt nekem találták volna ki. Igyekeztem visszarángatni magam a valóságba, ahol nekem van barátnőm akit szeretek, csak sajnos ez nem ment. Úgy éreztem én egyáltalán nem szeretem Emilyt, hogy engem csak és kizárólag Summer érdekel. Persze vörös hajú barátom vissza rántott a valóságba, amiért nagyon hálás voltam neki. 

-Mit szerettél volna mesélni? -kérdezte Heidi csodálatom tárgyát.
-Találkoztunk egy vámpírral, nem ide valósi. Nekem kimondottan gonosznak tűnt. Viszont azt mondta téged keres. -Heidi arca elsápadt és a távolba meredt, sejtettem, hogy miért.
-Mi történt vele? -alig hallhatóan motyogott miközben tekintetét Summerre emelte.
-Megöltük. -felelte egyszerűen, mire a vöröske rendezte vonásait és szélesen elmosolyodott.
-Köszönöm. -ugrott fel és zárta a karjai közé Summert.
-Nincs mit. -ölelt vissza. Percekig így áltak, de jó volt nézni. Két lány akik rövid idő alatt nagyon közel kerültek egymáshoz, akiken tényleg látszik, hogy törődnek a másikkal. Elváltak egymástól majd Heidi vissza ült eredeti helyére, Summert pedig legnagyobb örömömre marasztalásra bírta. Az idő gyorsan telt, azon kaptam magam,hogy ideje lesz elindulnom. Nagy meglepetésemre a házamban a srácok fogadtak.
-Sziasztok. Mit csináltok itt? -kérdeztem őket miközben besétáltam a nappalimba.
-Téged kerestünk, de mivel nem voltál itt úgy döntöttünk, hogy megvárunk. -felelt a kérdésemre Liam.
-Mit szeretnétek?
-Mostanában nagyon sok időt töltesz azzal a vörös hajú lánnyal és a barátaival, csak kíváncsiak vagyunk miért. -válaszolt ezúttal Harry. Szemem sarkából Zaynre pillantottam és láttam amint arca egy pillanatra megfeszül, nagyon jól tudtam miért.
-Nos, megismertem Heidit és rájöttem, hogy borzalmas élete van. Megkedveltem őt is, és a barátait is, segíteni szeretnék neki, mivel tudom, hogy borzalmas következményei lennének ha nem állnának többen az oldalára. -fejtettem ki a válaszom.
-Mi történne vele? -kérdezte Zayn.
-A jobbik esetben elmenekülne, a rosszabbikban meghalna. -amint kimondtam ezt az egy szót, éreztem, hogy mindnyájan kíváncsiak.
-Miért? -most Louison Volt a sor, hogy kérdezzen.
-Üldözi őt egy vámpír, a képességei miatt, évek óta menekül előle, de most úgy döntött megerősödik, több képességet szerez és felveszi ellene a harcot.
-Hogy lehet több képessége? -még mindig Louis kérdez, de látszólag egyikük sem nyugodt.
-Ő egy másoló. Ezért jöttek ide a vérfarkasok, ők is Heidinek segítenek. -miközben a farkasokra terelődött a téma újra eszembe jutott Summer. Rendkívül utáltam magam emiatt, hogy Em helyett rá gondolok. De nem tudok ellene tenni, és őszintén szólva nem is akartam. Jött volna az újabb kérdés Zayntől, de a csengő hangja megzavarta. Felálltam és az ajtó felé indultam ami mögött Fay állt.
-Szia. hát te?
-A segítségedet szeretném kérni. Pontosabban kérdeznem kell valamit.
-Ne kímélj.
-Arról lenne szó, hogy Heidi lemásolhatja e a képességedet. Még erősebb lehetne és kisebb lenne az eséje annak, hogy meghaljon. Nem akarom elveszíteni. -lábadt könnybe Fay szeme, amit teljesen megértek.
-Nyugodj meg, Heidi nem fog meghalni, lemásolhatja a képességem, ne aggódj, erősebb mint Dean, csak magának is fél bevallani.
-Köszönöm. -ölelt meg. Karjaimba zártam a zaklatott lányt, hogy valamelyest lenyugtassam. Fay elengedett és épp menni készült amikor barátaim jelentek meg az ajtóban.
-A mi képességeinket is lemásolhatja. -mosolygott a lányra Louis. Halványan, de a szólított személynek is felfelé görbült a szája, ahogy nekem is. Tudtam, hogy ha Heidi ennyi és ilyen erős képességek birtokába jut, egyedül is elintézné Deant és csapatát, de ha mi is segítünk és a farkasok is esélyük sem lesz. Heidi nem fog meghalni és végre szabad lesz.

2 megjegyzés:

  1. Wáó nekem nagyon nagyon tetszett a rész :)
    És kívácsi vagyok milyen képességet adsz a többi fiúnak
    Siess a kövivel
    Ui.: boldog húsvétot
    Puszi Tory:D

    VálaszTörlés
  2. Drága Viktória!
    Nagyon örülök,hogy tetszett. Remélem sikerül meglepnem mindenkit a képességekkel, sietni fogok.
    Neked is boldog húsvétot.
    Millió puszi xx

    VálaszTörlés