2014. április 2., szerda

01. Díj

Nagyon szépen köszönöm az első díjat J. Fowler-nek! <3
Szabályok:
1.Rakd ki kitől van.
2.Írj magadról 10 dolgot.
3.Válaszolj 10 Kérdésre.
4.Küldd el 10 embernek.

10 dolog magamról:
-A kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars.
-Van két kutyám.
-Szeretem a Disney filmeket.
-Imádom Luke Benwardot. *.*
-A kedvenc színem a kék.
-Szeretem a rock zenét.
-Az 1D-ből Niall a kedvencem.
-Utálom a szoknyákat.
-A legjobb barátnőm idióta. -.-
-A kedvenc évszakom a tavasz.

10 kérdés amire válaszolok:
1.Mit szeretsz az írásban?
-Kifejezhetem az érzéseimet. Én mozgatom a szálakat, én határozom meg milyen legyen egy szereplő és ez számomra nagyon jó érzés
2.Írsz naplót?
-Nem
3.Ha újra kezdhetnéd a mai napot min változtatnál?
-Vissza aludnék
4.Ha egyetlen egy dolgot kiradírozhatnál az életedből mi lenne az?
-Nem változtatnék semmin.
5.Ha az álomvilágodban eldönthetnéd, hogy nézz ki, hogy írnád le magad?
-Vörös haj zöld szem.
6.Ha írnál egy könyvet miről szólna?
-Egy lányról aki a természet feletti világban szolgál egy embert de az meghal így hétköznaoi ember lesz és találkozik egy fiúval akit száműztek, vissza akarnak jutni a világukba de idő közben egymásba szeretnek.
7.Van-e bakancslistád?
-Nincs
8.10 hely ahova biztos elmennél?
-London, Los Angeles, Florida, California, New York, Párizs, többet nem tudok
9.Szereted az esőt?
-Imádom *.*
10.Mennyire fogadod el magad?
-Nem vagyok magammal maradéktalanúl elégedett, de jól érzem magam a bőrömben.


10 kérdés amit felteszek:
-Mi a kedvenc sportod?
-Ha találkozhatnál egy sztárral ki lenne az?
-Ki a kedvenc színészed?
-Ha cserélhetnél egy hírességgel ki lenne az?
-Hány éves vagy?
-Mi a kedvenc ruhamárkád?
-Hol élnél legszívesebben?
-Kedvenc filmed?
-Mi a kedvenc könyved?
-Szereted a Vámpírnaplókat? Ha igen ki a kedvenc szereplőd?

Emberek akiknek sok szeretettel küldöm:           
*B 
szerecsendio
Lottie Brooks

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése