2014. május 25., vasárnap

02. Díj

Nagyon köszönöm a díjat szandraa-nak! <3
Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küld tovább 11 bloggernek.

11 dolog magamról:
-Hatalmas 5SOS rajongó vagyok. *.*
-A kedvencem Luke.
-Van egy bátyám.
-13 a szerencseszámom.
-Utálom a hideget.
-6 évig karatéztam.
-Imádom az American Horror Story-t. *.*
-Szeretem a delfineket.
-Gyakran íjászkodom.
-Szürke szemem van.
-Nem szeretek egyedűl lenni.

11 kérdés amire válaszolok:
1.Mi miatt kezdtél el írni?
-Sokat irogattam magamnak, egszer megmutattam a legjobb barátnőmnek ő pedig azt mondta, hogy nagyon jó, ezért elhatároztam, hogy megpróbálok másoknak is írni.
2.Hány blogod volt eddig?
-Ez az első.
3.Hova szeretnél egyszer mindenféleképp eljutni? 
-Los Angeles.
4.Van olyan személy, akiért mindent megtennél?
-Kettő is.
5.Könnyen bocsájtasz meg?
-Nem igazán.
6.A blogodban sok tulajdonságod jelenik meg a szereplők karakterében?
-Nem, csak néhány tulajdonságom jellemző egy-egy szereplőre.
7.Mi/Ki az aki ösztönöz az írásban?
-Az, hogy szeretném tudni mit szólnak mások egy általam megírt történethez.
8.Van bakancslistád?
-Igen.
9.Mit változtatnál meg az emberekben?
-Nem tudom. Minden emberben mást.
10.Elégedett vagy azzal amit eddig elértél?
-Igen is meg nem is.
11.Könnyedén adsz esélyt valakinek?
-Nem mondhatnám, nagyban függ az ember személyiségétől.

11 kérdés amit felteszek:
-Ki a kedvenc íród/írónőd?
-Melyik a kedvenc zenekarod?
-Melyik szemszín a kedvenced?
-Hány blogod volt eddig?
-Voltál már szerelmes?
-Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
-A vidám vagy a szomorú történetek álnak közelebb hozzád?
-Mi a kedvenc idő töltésed?
-Hol élnél a legszívesebben?
-Ki támogat az írásban?
-Az írás csak hobbi vagy szeretnél komolyabban foglalkozni vele?

Emberek akiknek sok szeretettel küldöm:
Liliana Carter
Renee Colonial
szerecsendio
Gabby
Hannah
Bo S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése