2014. augusztus 29., péntek

4. Díj

Nagyon szépen köszönöm Ash! Imádlak <3

Szabályok: 
1.Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat.
2.Írj magadról 11 dolgot.
3.Válaszolj 11 kérdésre.
4.Tegyél fel 11 kérdést.
5.Küld tovább 11 embernek.

11 dolog rólam:
-Falusi lány vagyok.
-Szeretem az Arctic Monkeys-t.
-Augusztusban esküvőre megyek.
-A blogot kb. harminc részesre tervezem.
-A kedvenc színem a kék.
-Régen sokat lovagoltam.
-Le is estem párszor. XD
-Elég bezárkózott típus vagyok.
-Ősszel leszek nyolcadikos.
-Vállig érő hajam van.
-Nincs több ötletem.

11 kérdés amire válaszolok:
1. Mi a kedvenc illatod?
-Eső és levendula.
2. A gyermekkori éned büszke lenne most rád?
-Tutiraa. :) Amúgy nem tudom.
3. Van tetoválásod?
-Nincs, de szeretnék.
4. Hány évesen csókolóztál először?
-Hát ez ciki, de én még nem csókolóztam. :)
5. Kaptak már rajta hazugságon?
-Dehogy, profi vagyok. :D
6. Milyen koncerten voltál utoljára?
-Nem tudom, elég régen voltam koncerten.
7. Szerinted mi a legjobb randihelyszín?
-Húú, nem tudom, talán egy romantikus vacsora? A filmekben mindig ez van. XD
8. Mi taszít egy másik emberben?
-A nagyképűség.
9. Mi az, amit sosem lenne merszed kipróbálni?
-Randira hívni egy srácot.
10. Létezik szerelem első látásra?
-Nem hiszem, mondjuk nem vagyok nagy szakértő.
11. Bírsz magassarkúban járni?
-Vicces, éppen azt gyakorlom, eddig nem arattam nagy sikert.

11 kérdés:
1.Melyik hónapban születtél?
2.Milyen sorozatokat nézel?
3.Nyár vagy tél?
4.Van testvéred?
5.Kaptál már valaha ajándékot Valentin napra?
6.Voltál vagy mész valahova táborba?
7.Magassarkú vagy lapos talpú párti vagy?
8.Mi a kedvenc színed?
9.Mi a kedvenc évszakod?
10.Szereted a vígjátékokat?
11.Szeretsz egyedül lenni?

Emberek akiknek sok szeretettel küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése